Participa en el Verkami i aconsegueix el teu pack

 Apostam per tenir obert tot l'any. Volem transmetre senzillesa, mediterraneïtat i estil.


Tenim previst fer un calendari - d'advent amb descomptes i promocions diàries: Cada dia a l'Instagram de la tenda es pujarà una publicació desvetllant el regal o promoció que correspongui.
-


Dialogant al Centre Melis Cursach

Els grups excursionistes Camina, caminaràs i Cranques reumàtiques es reuneixen per caminar plegats en una tradicional passejada 

"Com a preparadors físics som uns gestors de l'esforç i dels esportistes".

"En el dia a dia, durant la setmana, el preparador és el que du la major part de la sessió. En els partits és la mà de l'entrenador la que comanda".

"No me veig president de l'Escolar. Sempre estaré ajudant en tot el que faci falta, però de president, no".







Enguany la 12a travessa de Capdepera Lluc se va realitzar els dies 4 i 5 de novembre


El Govern fa la traducció automàtica de la denominació del nucli turístic en la memòria dels pressuposts de Ports IB i obté aquest resultat.

Una associació consolidada que sempre mostra múscul i valora la tradició.
.

Befa de llei, no hi haurà canvi de batlia, pacte que neix podrit, trànsfugues....
per BTT & cia

Entrevista amb l'autor del llibre "Hotel Laguna", traduït i publicat per Cap Vermell.





"N’hi ha moltes, de Mallorques, perquè hi ha molts de tipus d’alemanys que venen. Per mi, és ca meva. Jo vaig venir per primera vegada quan tenia un any".










Alexander Gorkow amb el seu amic Xisco Picó.


Na Núria Garcia serà batlessa accidental quatre dies després d'entrar a l'equip de govern.
Ficada de pota històrica de Fernández i cia a l'acusar falsament de "trànsfugues" als regidors de MÉS.
per BTT & cia

"És un projecte molt complet, una espècie de combinació amb Medi Ambient i hi havia dos projectes que varen casar molt bé i ha sortit una cosa molt redona".

" Per part del centre a nivell d’equip directiu sempre ens han donat tot el que hem demanat o com a mínim no ens han posat mai traves a la nostra tasca"





La figura de Gustavo que fa història a l'Evolution Mallorca International Film Festival.

Propostes interessants per dur a terme al nostre municipi:  Anar amb bici a l'escola.


Ha obtingut el primer premi del VIII concurs d'activitats de prevenció de la violència de gènere desenvolupades a institucions educatives no universitàries.

Subcategories