I Sortida Cicloturista Miquel “Conill” i amics

El passat diumenge 28 de juny es va celebrar la I Sortida Cicloturista Miquel “Conill” i amics. L’eixida consistia en anar a Sa Calobra en bicicleta i tornar, completant un total de 180 Km i 2500m de desnivell acumulat.

A les 7:00h amb una puntualitat escrupolosa, un grup de 8 gabellins partiren en direcció a Sa Calobra per la carretera de Ca’n Picafort, on un altre grup de 4 els esperava a Son Serra per afegir-se. En total, varen ser 12 ciclistes.

Sobre les 10h varen aturar a Ca’n Gallet a agafar forces, on un bon àpat  els esperava. Una  vegada varen carregar ses  piles, varen continuar fins a Sa Calobra entre rialles i molt bon ambient. Sa tornada ja va ser un altre història. Sobre les 12h del migdia i amb sa calor que pitjava fort  varen afrontar els 10km de revolts fins al coll del Rei. Cadascú va pujar  al seu ritme i damunt les 13h ens reuniren tots a la benzinera del Coll de sa Batalla per omplir els bidons d’aigua per la tornada.

Faltava el tram final, el qual amb sa calor que feia i el cansament acumulat es presentava com a la part més dura. Baixaren per Inca i prengueren direcció Llubí i Santa Margalida, on pareixia que s’havien deixat un forn obert de sa calor que feia.

Finalment passaren per Son Serra, on un grapat ja va quedar allà i 6 valents continuaren direcció Artà fins a Capdepera, arribant sobre les 16:00h. Tothom va quedar molt content, tot i la duresa de s’excursió. A bon segur que l’any que ve repetirem, això si,  a una data amb menys calor.