Entre els dies 14 i 17 d’abril caminaires de Camina, caminarà i  Cranques van recórrer alguns bells indrets de la costa eivissenca.

Dia 14 d’abril vam arribar a Eivissa al voltant del migdia i el mateix capvespre decidírem anar a caminar. La primera ruta va ser la de Cala Blanca. Van sortir de Santa Eulària del Riu, caminant vorera de la costa, pel clot de s’Alga, fins arribar a Cala Blanca per tornar al punt d’inici per la mateixa ruta que havíem fet d’anada.

Dia 15 d’abril 2022

Segona excursió que vam fer. Sortirem des de Sant Miquel de Balansa per un camí senyalat que alterna trams de pista forestal amb camí asfaltat. Resultà una excursió prou llarga, al voltant de 20 quilòmetres, amb l’afegitó de la calor que feia. Així i tot va ser tot un descobriment de la zona nord-est de l’illa. No hi trobaren gaire excursionistes, pràcticament érem tots sols.

En general la caminada va agradar molt, vam arribar a Cala Sant Miquel i férem un volt per la costa per tornar a Sant Miquel de Balansa on havien deixat els cotxes.

Dia 16 d’abril de 2022

La tercera excursió va començar a Cala Xucla, uns 2 km abans de Cala Xarraca (Sant Joan) des d’on parteix una ruta circular que recorre el nord de l’illa d’Eivissa. Durant la ruta circular que recorre part de la costa fins a Es Canaret se poden veure coves, com la Cova de Llevant, forats com el de Punta Xarracó  i altres impressionants accidents costaners. La caminada permet gaudir dels preciosos paisatges.

Dia 17 d’abril de 2022.
El darrer dia vam  visitar Cala d’Hort per veure Es Vedrà, un illot impressionant, després partírem cap a Ses Salines fent una volta pel parc natural d’uns 10 quilòmetres, aprofitant per relaxar-nos i anar a un xiringuito abans d’agafar l’avió que ens havia de dur de tornada a Palma.