"...per respecte als seus companys,  per desig de la seva família i a petició de l’Obreria, la vestimenta ha de ser l'habitual de cada any: camisa blanca i mocador vermell ..."

L´Obreria de Sant Antoni ens hem assabentat que hi ha missatges per SMS i Messenger que demanen que a les properes festes es dugui, com homenatge a en Pep "Ciri ", camiseta negra o mocador negre.
   Davant això volem dir que per respecte als seus companys, Rafa, Mono, Zarallo i Pau "Llissa", per desig de la seva família, i a petició de l’Obreria, la vestimenta ha de ser l'habitual de cada any: camisa blanca i mocador vermell o roba de carrer. La festa de Sant Antoni era la més estimada per part d´en "Ciri" i no creiem que volgués que la seva festa no fos la més sentida i participada.  Els dimonis ens han dit que, per la seva part ,necessiten el recolzament de tot el poble, la processó anirà per dedins, però trobar elements de dol a la vista els ho faria particularment difícil A una banya de la careta es durà un mocador negre, serà la seva manera de fer present el seu company.  Entenem que la convocatòria que es fa té la més bona voluntat, per aquest fet demanam que enguany, més que mai, la festa ha de ser més sentida i lluïda que cap any.

Visca Sant Antoni!

Joan Terrassa